Categorii
Fără categorie

Recenzie „Fabrica de lipici” de Carmen Tiderle

Pot face echipă bună râsul și învățatul? Se pare că da. Carmen Tiderle a îmbinat umorul și cuvintele inteligente într-o colecție de poezii haioase care pot face să râdă și un adult plictisit.

„Fabrica de lipici” mi-a adus aminte de Apolodor, de rimele copilăriei mele,iar această constatare m-a făcut să îndrăgesc mai mult poeziile moderne ale lui Carmen din care un copil, sau chiar un om în toată firea poate învăța neologisme, despre personalități și locuri cunoscute. De la animale până la copii răsfățați, fiecare poezie are un înțeles și o lecție. Versurile sunt însoțite de ilustrații minunate care spun și ele propria lor poveste legată de poezie. Un amănunt imortant pe care am uitat să vi-l dezvălui este că „Fabrica de lipici ” este o carte multimedia. Fiecare titlu este însoțit de un code QR pe care dacă-l scanați veți fi direcționați către un clip în care puteți să asistați la procesul de realizare al ilustrațiilor în timp ce audiați poezia. Mi se pare o idee genială și sunt sigură că fiecare copil va fi încântat să asculte poeziile. Pentru că pofta nu vine decât mâncând, vă las și pe voi să gustați una.

V-ați convins?😊 Avem nevoie de o astfel de carte să cucerim un micuț dornic de cunoaștere, dar și pentru noi atunci când avem o zi mai grea.

Și uite și ilustrația care însoțește poezia:

Nu am fost niciodată un fan înfocat al poeziilor, dar cele haioase îmi atrag mereu atenția. Am rămas uimită de câtă creativitate se ascunde în spatele acestor versuri, nu e ușor să realizezi jocuri de cuvinte rimate și inteligente.

Titlu: Fabrica de lipici
Și alte poezii pentru copii mari și mici
Autor: Carmen Tiderle
Editura: Humanitas Junior
An apariție: 2020
Nr. de pagini: 136

Puteți comanda cartea de aici.

De books mean power

Salut! Mă numesc Beatrice şi pasiunea mea este lectura. Îmi place să scriu despre cărțile pe care le citesc, de aceea am creat acest blog. Bine ai venit!

Lasă un comentariu